Blacko

Lose my faith...

Kategori: Allmänt

Jag somnade aldrig om vid halv fem....=(
Somnade några minuter förut vid nio det var skönt men nu e jag vaken igen och mår super duper illa....Blääää.... Hur ska jag orka jobba???? Jag är mega seg juh..... Kanske finns det lite kaffe jag skulle kunna dricka?!

Orkar inte att alla vill att jag ska vara på tusen ställen samtidigt... Jag är bara en person hela tiden så jag fattar inte hur jag ska kunna dela mig....Det blir jag väldigt stressad över faktiskt... Skulle bara vilja ligga i en säng just nu och sova.... Men aja får nöja mig med min säng den är skön nog med katten i stället... Hade glömt av varje rörelse, varje andetag,hur det kändes när du drog din hand över min rygg... Det faktum att jag saknat allt som är du. Det har aldrig hänt mig innan att jag har saknat något/någon som jag har vänt mig i från. Jag kan inte förklara hur jag känner, jag bara känner. Om jag skulle förlora dig skulle mitt hjärta vara brustet föralltid... 
 

Orkar inte att det skulle bli samma skit igen.... Orkar inte. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: