Blacko

Almost like you didn't exist....

Kategori: Allmänt

Jag har slutat eller rättare sagt jag har aldrig jagat efter människor vill dom vara med mig så är jag villig att vara där och höra av mig och vill ses... Men jag tappar tålamodet och all lust när jag inte får någon respons. Jag jagar inte efter och jag hänger inte kvar när intresset inte finns där. Jag undrade hur mitt liv skulle förändras och jag undrade om jag var villig att ge upp mitt liv som jag lever just nu. Jag behövde inte undra och jag behövde inte ge upp mitt liv. Du gav upp redan innan det ens var något man kunde kalla för något. Jag orkar faktiskt inte engagera mig i något som inte ens kommer vara permanet. Jag är inte ute efter något oseriöst men inte heller så seriöst, seriöst. Mest vill jag inte vara ensam, det är jag ju inte ändå just nu men just tanken att någon faktiskt finns där och tycker om mig som jag är. Men inte ens så nära kan du vara. Inte ens så nära får jag vara dig. Jag är trött på lekar och jag är trött på katt och råtta lekar. Jag har andra saker för mig som är mycket roligare och mycket mer givande än att jaga någon som ändå i slutändan inte vill.... Så just nu har jag glömt dig, det är nästan som du aldrig har funnits.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: