Blacko

2 dagar

Kategori: Allmänt

Av total vila, ingen diet inga krav bara vila. Mycket godis och mat i allmänhet känner mig vätskefylld/bulkad så imorgon är nog energin tillbaka hoppas jag. Tar upp diet imorgon om det känns bra. Ska nog till och med höja energin för så här trött får man fan inte lov att vara. Så det händer något med kroppen nu känns det bara skit och tråk. Så nåt behöver jag ändra på.
Kroppen har verkligen känts helt trasig, den har inte återställt sig utan musklerna har känts använda och inte utvilade. Så det är möjligt att jag vilar imorgon med men till jobbet måste jag ju tyvärr, jag är inte bitter. Är snart ledig det ska bli skönt. Det går säkert fort som vanligt men ändå. Ibland känns det trögt ändå. Tid är ju det ända vi har men ändå vill man att den går men ändå inte går... Skumt det där för djupa tankar!
Nu går jag och lägger mig så jag är utvilad imorgon förhoppningsvis!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: