Blacko

O gazho, e gazhi

Kategori: Allmänt

Ibland vill man bara be folk dra åt helvete lite smått och hoppas dom aldrig kommer tillbaka.
Var och kollade på en lägenhet idag och innehavarna av lägenheten var verkligen HEY WHITE TRASH!!
Gubben i familjen ville sälja allt typ och jag kände bara seriöst din jävla burrito håll käft! Jag kan sälja tillbaka grejerna till dig om du vill!
Ta din jävla fula tjätting runt halsen och bara försvinn.
Människorna har aldrig träffat mig och vill kränga halva sitt hem?! Allvarligt vad är det för fel på folk??
Han kanske tyckte jag borde ha många svarta pengar i min ficka eftersom jag är svart? Vad vet jag jälva idiot jävel. Jag var inte nöjd med någonting i den lägenheten måste jag säga faktiskt det ända som var positivt var att det fanns en hundrast gård.
Jao, man får ju hoppas jag inte blir erbjuden kontraktet! Synd att säga så men jag kommer hata varje sekund att bo där!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: