Blacko

Blödig!!

Kategori: Allmänt

Idag är en bölar dag tydligen... Det hela började med att jag skulle åka till jobbet.
Min bil är ledsen och behöver byta några delar men idag extra gnällig.
Väl på jobbet är det ett barn som slår sig så han börjar blöda näseblod!! Ärligt talat jag trodde jag var stark men blod är vidrigt, höll på att svimma!! Såg hur min arm skakade när jag skulle lämna papper till mamman. Hon var hur lugn som helst!! What!!!
Ush fattar inte varför jag blir helt skakig fruktansvärt! Man tror man är stark javisst!

Väl hemma så är det någon som har slängt min paj jävel som jag sparat. Jaha hur kul var det fatta hur sur jag blev! Galen min mat får man fan inte röra altså!!!
Så nu är jag gnällig och ledsen för jag är hungrig!!
(För det går ju fan inte att äta något annat säger autistiska hjärnan idag!!)

Min kompis syster har förlovat sig och lagt ut sitt tal från festen.... Åh böl varning!
Får gå och lägga mig nu så jag kanske skärper mig tills imon?! Troligtvis inte pms kärring!!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Du och din otur!
    Hahaha!
    Män som ej går att nå, du får se ngn annans blod
    och värst av allt: någon slänger din carbloading paj!
    Din träning för hela veckan är nu förstörd!
    Lider med dig!

    Svar: Det var ju ingen sån paj ju!! Hade bakat den själv mycket bättre. Contentan i ouppnårliga män är att det är jag själv som är onårbar det kanske inte var tydligt nog?!
    Lida med mig verkar vara till överdift, vem är det synd om!?
    None None

    2013-06-24 | 06:00:21
  • Anonym säger:

    Jag var ironisk :)

    2013-06-24 | 07:17:54

Kommentera inlägget här: