Blacko

Urladdning

Kategori:

Idag känns det tufft mentalt knoppen är inte med och kroppen känns sliten och stel. Musklerna är trötta och låsta. Känner mig trött och hängning. Körde på med refeed igår, så det är ingen brist på kolhydrater, har druckit kaffe som en tok och celsius men energin uteblir. Då är det ända som jag kan komma på att göra är att sova, sova mig till en energi boost och hoppas att det är det som är fel.
Funderar lite på hur jag ska träna nu när jag har sjukt mycket mer tid över jag känner att jag måste ta tillfället när det kommer.
Men att då känna som att min hjärna har somnat känns tröttsamt, det blir mest pannkaka av alla mina tankar.

Så jag tror jag tar nya tag imorgon och skiter i vad träning och diet och skit är idag!

Sov gött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: