Blacko

If i lose you my heart will be broken.

Kategori: Allmänt

Jag minns mina ord då jag sa dom så dom skulle göra ont. Det var längesen nu, 6år sen för att vara exakt. Jag minns hur jag var mot dig, jag minns hur jag provecerade andra till bråk som du alltid fick rädda mig ifrån. För dramat i mitt liv var inte tillräckligt att fylla min tomma själ med. Jag fyllde den med drama åter igen med drama. Du stog där och tog allt utan att höja din röst mot mig, du tappade aldrig kontrollen hur mycket jag än provecerade dig. Vi var unga, dum passar väl mer in på mig än dig. Det fanns ljusa stunder också, men det som verkligen slog mig är att du älskade mig över allt annat över mina fel, över allt jag gjorde. Det finns inte så många människor som verkligen kan älska på det sättet och efter 6år ska jag inse hur jag känner hur du kände.... Verkligen snabbt gjort av mig, möjligt att det var så att man måste gå igenom vissa saker för att vara redo för andra?! Vad ska man göra när man känner så och den andra personen inte känner samma.... Eller så kanske han är rädd för att jag yttligare en gång ska stänga ute honom och stänga min dörr. Möjligt. Rädd för att bli sårad igen. Hatar att vara ensam med mina tankar... Skulle gärna vilja ha svar istället för att sitta och gissa. Jag vill veta hur jag känner när jag ser honom igen, jag vill veta hur vi kommer känna igen... Jag vill veta allt. Jag vill veta allt... Jag vill ha allt igen. Jag är inte samma person som jag var då, jag vill veta om det finns något där. Jag vill ha min chans att säga allt jag inte har sagt. Vad ska man göra om man inte ska vara för pushig... Eller ska man vara pushig?? Vem fan vet jag hatar att vara i limbo eller vad fan det kallas... Men aah vem fan vet nåt nu för tiden...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: