Blacko

Det jag hatar mest av allt....

Kategori: Allmänt

Är när människor inte svarar mig på nåt sätt. Jag menar både telefon samtal till att inte svara på det jag frågar. Jag blir irreterad för mindre på riktigt. Jag kan förstå att man inte är anträffbar 24/7 men någonstans i mellan allt har man tid att antigen skicka ett litet sms eller ringa upp mig, skicka ett mail då om det känns bättre. Men jag hatar att bli ignorerad eller klickad.

Jag blir orolig när människor inte svarar, jag vet inte hur många gånger jag har åkt hem till folk bara för att kolla.  Det kan ju vara så att dom ligger i sin lägenhet och har ramlat whatever. Jag vet otaliga gånger jag har ramlat jag har ju aldrig skadat mitt huvud någon gång ta i trä... Men tänk om?! Hur många timmar eller dagar hade jag då legat där innan någon reagerade?! Jag tycker verkligen inte att någon av mina reaktioner är överdrivna för det är ju sant, jag har ju gjort det själv flera gånger. Ramlat altså...  Man vet inte det kan hända så jävla mycket som man inte räknar med. 
Aja, kommer också bli en riktig hönsmamma eller är jag redan på väg?!
Känner att det är bättre nu i alla fall en liten pust ut, det har varit en jobbig vecka förra veckan och jag har haft för många hjärnblödningar under den vecka så jag hoppas på en bättre vecka nu. Det är sol ute så det är ju possitivt! Kanske är människor glass sugna idag?! Vem vet?!

Kommentarer

  • Markgunn säger:

    Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!

    2011-10-12 | 12:37:41
    Bloggadress: http://markgunn.bloghandler.com

Kommentera inlägget här: