Blacko

Is it just me?!

Kategori: Allmänt

Eller är det någon mer som känner som jag?! Jag har så mycket att säga att min hjärna exploderar snart... Om jag inte får säga allt snart kommer jag nog gå sönder. Jag vet inte hur jag ska lyckas när allt jag blir är ignorerad... Jag vet att tajmingen är brutalt dålig och att allt som händer runt oss är för mycket. Jag vet inte hur jag ska lyckas hålla modet uppe när jag bara känner mig som en tickande bomb, när någon börjar prata så blir jag irreterad... Det är nästan som om människor provocerar fram min ilska... Jag blir så trött... Orkar inte mer faktiskt. Min telefon är nu avstängd för jag orkar inte ens höra den just nu... Blir bara irreterad när den låter. Tur att det finns två personer jag kan spy all min galla över och dom stöttar mig otroligt mycket... Skönt ändå i min bitter revoult....Ska försöka att inte vara så långvarig i min bitterhet men jag kan inte hjälpa det när mina känslor spyr överallt...Ont i mitt hjärta för jag är så stressad borde vara tyst en hel dag och vila min skalle men kommer jag kunna det?! Rensa ut mina tankar och ta en sak i taget som jag borde göra inte bli helt paralyserad som jag brukar bli när det blir för mycket. Allt jag ser är ditt ansikte framför mig och jag önskar du var här. Vad ska jag göra för att få min önskan verklig?! Jag tror inte att jag har viljat ha någon så här mycket innan. Varje gång som vi ses är som den första gången vi sågs. Jag kommer aldrig behöva ljuga eller dölja en sekund av migsjälv eller mitt liv du vet allt. Det är sällsynt att det är så, så jag vill att varje sekund ska ha en betydelse när vi ses. Jag borde ta en paus i mitt tänkande känner jag fan.... PAUS!! TIME OUT för fan!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: