Blacko

They say we only run from the things that truly scare us.

Kategori: Allmänt

Rädslan att förlora känns nära, nästan som att någon andas i min nacke. Rädslan att aldrig mer vara nära dig eller vara med dig skrämmer mig mest. Jag är rädd att förlora dig, jag har aldrig haft denna känslan inom mig. Hur ska jag kunna leva utan dig?! Hur ska man berätta hur man känner när det känns som att du skulle försvinna från mig vad jag än säger?!  Den här muren som finns, det här berget som finns runt mig... Jag försöker verkligen släppa in dig, jag vet inte hur jag ska släppa in dig, jag vet inte hur jag ska kunna släppa ner garden. Jag är trygg i dina armar jag känner att jag kan vila från all stress allt annat runt mig, du är min trygghets plats i stormen. Även om du inte känner att det är så just nu så känner jag mig trygg hos dig. Jag har aldrig upplevt den känslan hos någon innan. Jag vet inte hur jag ska kunna leva utan dig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: