Blacko

Femman

Kategori: Allmänt

Var och handlade skor och var inne på glitter hitta ett snasigt mobil skal med en skalle på riktigt cool!
Kvinnan bakom kassan frågade direkt om jag hade femman??
Jag bara ööh jaa??
Glömde av för en kort stund att folk är EFTERBLIVNA eftersom jag inte är det själv. Men svårt för henne att veta...
Kan tänka mig att rätt många kommer tillbaka hallå den här passar ju inte???!!! Jodå den passar om du har FEMMAN!!!! Ditt jävla skåpsmongo!
Har träffat rätt efterblivna och cpe kunder under mina dagar på mitt jobb... Var fan är alla vanliga människor??
Det var en jävla tjej som bara stod och skrek på mig?! Jaha det var ju trevligt undra vad hon ville att jag skulle göra?! Hon kanske behövde en kram?! Kanske var det de jag skulle gjort?? Kramat fanskapet?! Kanske hon blev nöjd?!
Va fan vet jag CP människa.
En gubbe tyckte jag helt uppenbart hade fel kön eftersom det inte gick att resonera med mig tydligen. För han var tvungen att gå till mina två andra manliga kollegor för att få exakt samma svar av dom..... Så jävla efterbliven får man fan inte lov att vara eller?!
Vem är det som jobbar här du eller jag??!
Men som tur är har man kollegor som håller en om ryggen eftersom våra rutiner är lag. Vilket är bra i dessa situationer!!
Mina andra kollegor hade fått sin del av arga kunder också tydligt att inte bara jag var drabbad.
Fattar fan inte vad det är för fel på folk. Jag kommer flippa över tror jag. Nästa gång kommer jag nog fan inte kunna vara lugn....

Måste nog vila ordentligt för att kunna vara normal igen på lördag.... Vet inte om två dagar räcker?! Hoppas det annars blir det dåligt!

Skitsamma bara några dagar kvar! Inbillar jag mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: