Blacko

Det är inget kvar av dig!?

Kategori: Allmänt


Brinner ut en liten stund!! För vissa människor kan tydligen inte bry sig om sig själva utan måste kommentera alla andra!

Alltså det finns massor kvar av mig.
Och vem är du som kan säga hur mycket jag vill/kan/få gå ner i vikt.
Den ända som kan bestämma är jag och bara jag. Det är jag som ska vara nöjd och glad med den jag är. Inte du!
Är det avundsjuka som speglas för att du inte lyckas? Peppa mig istället för att dra mig ner.
Det är jag som bestämmer vad jag vill äta och dricka. Vill du vräcka i dig godis och annat bös så får du det. Titta inte på mig och säg att jag måste äta med dig när jag inte vill! Tänker aldrig gå över mitt kcal bara för att du säger det. Det måste komma från migsjälv, om jag ska överäta. Oftast har jag då en plan och tränar mer/hårdare.

Och nej, jag vill inte dricka alkohol med enbart anledningen det är sommar man måste unna sig. De som känner att den anledningen funkar får gärna göra så men för mig funkar den inte. Jag äter hellre glass!
Sen är dagen efter inte förstörd för träningen om man käkar glass!;)

Trött på människor som inte kan acceptera att man förändras, förändras med mig?!
Jag käkar bra för att få bra hälsa inte tvärtom.
Visst finns det dagar som jag också käkar godis och dylikt.
Men varje dag?! Nej, ibland får det vara nog.

Bästa kommentaren styrketräning är ju inte bra för fettförbränningen det är bättre med spinning.
Sug min röv att det är!
Men det går ju inte att argumentera med en neandertalare!
Fortsätt du med din spinning medans jag växer och krymper!😜

Kommentarer


Kommentera inlägget här: