Blacko

Ledig!!

Kategori: Allmänt

Fy, fan va trött i min kropp jag är nu. Suget efter en löp tur är stort nu men kroppen är helt slut, får vänta tills imorgon så jag kan maxa istället.
Blev bara en pw det räcker gott och väl då jag redan har gått 1 mil på jobb skrället. Har maxat proteinet denna underbara 7 dagars vecka så kroppen känns inte så tung som jag trodde.
Återstår att se hur det känns imorgon, om det bara blir sol, bad och sol! Eller om det blir löpning. Imorgon går vi bara på känslan alltså!
Underbart att vara ledig känns som jag behövde det ibland mulnar man till lite av för mycket jobb och glömmer av sitt liv.
Man ska ju jobba för att leva inte leva för att jobba!!

Snart börjar skolan igen så slipper jag slita lika hårt!;)
Det ska bli riktigt kul!
I mitt huvud har jag nog redan börjat skolan det är väl det som är problemet kanske!
Äsch det kommer bli riktigt najs!

Sov gött nu tar jag ledigt!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: