Blacko

Ögonblick

Kategori: Allmänt

I vissa ögonblick känns det som att alla andra är så jävla lyckliga och smetar in det i ens fejs! "Här är jag nu med min gulliputtinuttfluttbutt" Okej!!? "Är med den finastebästaste"
Vissa av oss riktiga människor som krigar istället för att ljuga ser igenom din fukking crap!
Men ibland kommer även den här insmetningen av ens riktiga vänner?! Vad hände där?? Ööhh!
Då blir jag trött. Jävligt trött. Där av detta inlägg.
Jag menar inte att man inte ska vara lycklig för det ska alltid vara det man ska känna. Men just den här överdrivna exponeringen av crapet som jag blir trött på. Nu snackar vi sociala medier för det är ju där som man nu mer "pratar" med varandra.
En vän som skötte sitt snyggt skriv typ idag har jag och min käresta valt att förlova oss. Vi firar med champagne.
Jao, behöver man skriva mer?!
Idag är den bästaste finaste puttinuttigaste dagen i mitt liv då min finaste puttifnask pojikilipooojkvän har gett mig den finaste bästaste ringen i världshistorien och ingen kommer ha finare!!

Sug min röv....... -_-

Nu ska jag stänga ner ska inte kolla mer blir bara extra sur idag!
Ska sitta och sola sen ska jag knega för här är det fan ingen semester!
Jag är inte bitter!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Kan inte hålla mig från denna.
    En av mina få bästa vänner gifte sig för nån månad sen. Jag var på bröllopet. Inför bröllopet hade "hon" hype:at sönder skiten så mycket så det gjorde mig spyfärdig. På bröllopet, höll jag bokstavligt på att kräkas, av den illusion av "evig kärlek" de försökte lysa på oss. Klart att man är glad för sin väns skull, hoppas den där "eviga kärleken" fortsätter, eller?!?
    Det räcker med en "Prince Charming" eller en "Stor , Stygg Varg", för att enkelt pulverisera sönder och samman ett "nuttiputtlutti".

    Ska bli kul att se korthuset falla när verkligheten greppar taget om illusionen....

    Naturens lagar äro inte nådiga.

    Svar: Hmm jaaa, man blir trött påt när det blir så. Alla förstår ju att de har funnit lyckan förhoppningsvis i varandra. Behöver inte vara mer än så. Bubblan kommer ju spricka och hur länge orkar man hålla fasaden?!
    Man kan inte vara skit lycklig hela tiden om man inte har fel i hjärnan.
    Det är okej att vara nere ibland. Det är hur man tar sig upp som räknas och gör en starkare!
    None None

    2013-07-22 | 16:43:09

Kommentera inlägget här: