Blacko

Solsemester

Kategori: Allmänt

Syrran drar iväg på solsemester.
Jag får passa alla våra djur!
Sen får jag jobba också mycket spännande vecka alltså. Hej abstinens att umgås med någon. Jao, så ni vet kommer jag nog trakassera er allihopa.
Sociala människan ropar i mig. Är inte alltid social men en hel vecka själv?! Hahaha Nää det funkar inte.
Skulle också vilja åka till solen och bli pepparkaka men ibland är livet orättvist får åka ner vid ett senare tillfälle inte mer än så. Det blir nog bra.
Har en vecka innan skolan börjar ledig kanske passar på då vem vet!?;)

Tagga för solariet nu då när regnet ska komma! Har varit helt fantastiska dagar nu ute har varit vid havet och göttat. Man får passa på när solen väl är framme.
Den försvinner ju snart igen så jävla segt. Älskar sommaren värmen allt med sommaren!! Ååh längtar inte när den är slut kommer nog sura och vara ledsen då. Inomhus träning enbart med andra ord längtar jag inte till. Löpning på bandet!!! Buuuuhuuuu!!:(
Man får passa på nu som fan innan skiten kommer igen...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: