Blacko

The moment of truth!

Kategori: Allmänt

En del av mig har alltid kännt att jag inte passar in. Har svårt för nya människor och litar på ingen.
Möjligtvis migsjälv!
 
Jag har fått mina svar på mina frågor varför jag är som jag är.  Mina rötter kommer från sådan misär och förföljelse att det ligger i vårat blod och pumpar.
 
Så om man inte känner sig nöjd eller hemma med sina frågor så tycker jag att man ska gräva djupare för att förstå sin själ att förstå vart man kommer ifrån. Det är viktigt.
 
För att själen ska få frid.
 
En viktig del av resan är att få alla sina frågor besvarade och det känns som om jag har fått det.
 
Jag tackar mina älskade förfäder och mödrar för att ni har orkat kämpa för att få finnas. Utan er hade mitt liv inte existerat utan er hade jag inte varit på den plats jag är nu. Så tack för att ni är och var kämpar och slogs för eran rätt i samhället. Jag är glad att jag har sökt och letat efter den gammla historien och hur det verkligen har varit.  Det känns ännu viktigare nu att kämpa mot det som inte är rätt. För den som kommer få springa först det är jag och mina nära.
Vad hade du valt?
Att strida nu innan det är försent eller ge upp och dö?
 
Jag är född av krigare, jag ger mig aldrig.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: