Blacko

Varför ens lägga ner tid?!

Kategori: Allmänt

Känner mig bitter, bitter. 
Gamla varor sitter i och kommer tillbaka när man återigen blir sårad. 
Den största gåtan är väl varför män oftast i mitt fall, tror sig kunna komma undan sina demoner sina misstag?! Som att de skulle försvinna av sig självt om man inte talade om dessa.  
Visst det är inte att ljuga men det är att undanhålla information som man har rätt att veta och kunna få bestämma själv om man vill vara delaktig i. 
Inte höra på omvägar, utan något som man faktiskt skulle vilja höra från den personen. 
Det finns en del av mitt hjärta som aldrig kommer tillbaka dit. Den delen jag gav till dig kommer jag aldrig få igen, den tiden du tog från mig får jag aldrig igen. 

Varför kunde du inte bara låtit mig vara?

Min mor talar om att jag är kräsen i mina val av män. Men vad vet hon? Vill hon inte ha en man som är ärlig,rak och tydlig? Nä, dom männen finns uppenbarligen inte då det är bäst att hålla all jävla skit inombords det är det absolut bästa. 
Jävla fittgubbe! 
Är så jävla trött på skit, skit, skit, skit! Wtf! 

Plocka ihop det själva då för det verkar ju som det går riktigt jävla fantastiskt!

Ditt jävla lilla mansluder! 
Skämmas ah det kan man ju göra i efterhand men det krävs två att dansa tango...

Bara för att jag lämnade dig betyder det inte att man kan trösta sig i någon annans famn ostraffat. 

What comes around goes around... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: