Blacko

Burn baby burn!!

Kategori:

Oh va fel man kan ha hitta ett bus enkelt träningsprogram trodde jag. Tänkte till och med lägga på övningar! Åh i mina drömmar helt enkelt fy satan va det bränner i mina muskler, jag känner hur dom pumpar. Nu känner jag mig helt körd men på ett bra sätt. Hoppas att jag kan gå imorgon bara! Hahaha, jag la altså inte till några övningar efter jag kört klart programmet. Jag trodde ändå jag började bli "vältränad" va fel man kan ha!;)
Oavsätt var det ett bra program i alla fall!
Boom!

Lite sömn gjorde susen för min kropp och själ vilket känns underbart idag.
Mer energi och träningsvilja känns gött!!

Kommentarer

  • "Broken" säger:

    Kul att se att du tränar!
    Ser att du har bra V-form, mkt utvecklade "lats" och bra vidd på axlarna.
    Bra att du förstått att kosten är minst, om inte mer viktig än själva träningen. Vet inte hur ditt kostupplägg ser ut, men du verkar ha koll på träningen ser jag!
    Hur ser kostupplägget ut?
    Mvh, "Falling Down"

    Svar: 'I hated every minute of training, but I said, 'Don't quit. Suffer now and live the rest of your life as a champion.'Muhammad Ali
    Går som ett mantra i huvudet!

    Min kost ja, det är allt jag tänker på. Har inget liv längre tänker bara på mat, hur jag ska träna och mat! Hahahaha!!
    Nää, men skämt och sido så kan jag inte äta gluten längre så jag har valt att bygga min kost runt det faktum. Så jag ligger lite lägre på kolhydraterna, men aldrig under 100 gram typ eftersom man blir så trött!!!
    Det funkar ju inte om man vill maxa på träningen.
    Ligger på ett underskott just nu känns ändå hyffsat eftersom jag fortfarande är stark när jag tränar. Dom dagarna som är tunga brukar jag äta lite mer så man får tillbaka energin dagen efter det brukar funka ganska bra. Annars är det väldigt strikt ingen alkohol, cigg, latte-överkonsumtion.

    Hur går det för dig? Har du blivit bättre i axlarna??
    None None

    2013-06-21 | 16:41:53
  • Anonym säger:

    Visst är det underbart när träningen rullar på?!?
    Man mår så jääävla bra, man vill mer eller mindre bo på gymet och inmundiga den atmosfär som råder där!

    Du har kommit in i "zonen" som jag brukar kalla den.
    Riktigt kul att se som sagt!
    Det är bara att öka proteinet vs. carbs och äta/dricka sina Omega-3-fettsyror, så ska du banne mig få se på resultat! Får du behålla dina carbs så att hjärnan fungerar men den ökade mängden protein kommer sätta igång fettförbränning ytterligare och Omega-3 vet du säkert redan vad det gör!

    Bara att bita ihop och köra på!

    Jo då, tog tid att återhämta sig från leverproblemen men är nu stabilt. Opererade ena axeln för ett halvår sen, det har gått jättebra! Väntar på Op för andra axel.

    Har under de senaste 3 månaderna börjat träna och bulkat upp 25kg, varav 15-17kg är muskelmassa (muskelminne). De på apoteket ber mig att rabbla upp mina siffror och frågar mig när jag tog mitt körkort för att skillnaden är så på skelettet på bilden och grabben som står framför disken! Börjar likna något som får kallas vid "man", haha! Lite svårt att hålla samma nivå som förr men man ska sluta lipa & man up!

    Ser nu på senaste bilderna, du har faktiskt bra gener för att bygga muskler som du ibland sa förr i tiden.
    Mkt imponerande resultat på den lilla tid!

    Lägg upp fler bilder!

    Oj, blev en uppsats! nu när hjärnan fungerar så vill den utrycka saj!


    Svar: Jodå,omega-3 och proteiner finns i mängder. Räknade 2gx kroppsvikt i protein mängd verkar ju ge resultat med tanke på att min kropp känns "taightare" och musklerna växer långsamt men det kommer väl! Jao, det kommer snart fler bilder man ska ju "orka" också!;)
    Jaja, det var ju gött att det gått bra för dina axlar! Goo bulk du!;)
    Förstår att tanterna på apoteket blir helt förrvirrade! Har du inte fått en tid för nästa op?
    Jobbigt läge att vänta eller så kan man äta! höhöhöhö!
    Gött att du kommit igång med träningen i alla fall mycket glädje i skiten!!;D
    None None

    2013-06-22 | 15:06:28
  • Anonym säger:

    Bra!
    Då får du i dig vad du ska på näringsfronten!
    Bara att ha tålamodet uppe, iofs "bara och bara", finns alltid risken att man blir så jäkla less på skiten!
    Just i dessa fall så visas ens riktiga karaktär och disciplin!
    Ja, fy fan vilken tokbulk..men det ser bra ut, har gått från fet gris till "ja, jag vågar säga att det ser hyfsat bra ut" (där kom egot fram).

    Det här med op, får vänta tills efter sommaren!
    De börjar gå mig på nerverna...
    Sen måste jag OCKSÅ få ner blodtrycket, haha!
    Börjar bli tragikomik på hög nivå här!

    Nå, Lina.. vad händer i livet? inget formellt skit, berätta nåt ball!

    Svar: jaa precis ibland kommer svakor brukar vila dom dagarna jag är trött, allmänt trött på allt så brukar det funka igen. Det är ju viktigt att vila också som man inte kör ihjäl sig.
    Låter inte så bra med högt blodtryck hur fick du det??!
    Hahaha går dig på nerverna jao men dom ska ju hjälpa dig det är deras jobb....;)

    Nåt ballt??! Vet inte händer inte så mycket ballt när man inte bryr sig om resten av världen!
    Har ju kammat till mig och är jävligt ren utan alla gifter och annat skit som min kropp fick stå ut med i typ 4år det är ju ganska ballt!
    Känns roligt att kunna vara glad på riktigt och så... Hahaha fumligt värre men ah du fattar ju!!:D
    None None

    2013-06-22 | 23:10:31
  • Anonym säger:

    Då är vi två som kammat till oss!
    Kämpade med ett stort "problem" i säkert 10 år, kostade mig dyrt på hälsofronten som du redan vet om. Känns konstigt att vara tillbaka i verkligheten, den är mkt tradigare än förväntat. Även om jag skulle få för mig några dumheter, så klarar inte min kropp det längre, man är inte 20 bast längre..haha!

    Jag har inte kommit till biten "glad" än men nästintill emellanåt..faller dock på mållinjen nånstans!
    Är mer "Jaha? Det var ju kul för dig - get the hell outta here!"...hahaha! Orkar inte ens bry mig, folk överlag är så in helvete pessimistiska, man pallar inte lyssna på deras självömkan! De frågar falskt hur man mår, sen svarar man med fakta, varken mer eller mindre! Då ska de minsann börja tävla med en om vem som mår sämst!!!!! Helt sjukt för fan! Har märkt att det händer lite väl ofta, så det är inget jag fått för mig!

    Roligare att hålla sig till sina riktiga vänner och hålla patrasken borta från sig, har till och med avsiktligt och öppet börjat dissa dessa insekter i deras ansikten!
    De kan ta sin mörka energi och stoppa upp den sitt arsle!

    Oj..blev carried away..

    Blodtrycket, genetiskt & den våldsamma muskelökningen (antar jag?). Lite skrytsamt men har lät för det här med att bygga kropp! (egot kom fram IGEN).

    Fick medicin mot skiten!
    Snart ska man väl få medicin för att kunna torka arslet också! Hahaha!


    Svar: Bra det att du är nästan glad det är bättre än inget! Min glädje handlar mer om att göra saker jag tycker om och inte göra saker jag inte vill. Att kunna säga nej, till saker som man inte tror på eller vad det nu kan vara.
    Folk är allmänt sämre tycker jag, var och varannan käkar antidepressiva eller ångestdämpande eller va fan som helst. Människor mår väldigt dåligt överlag. Vissa av dessa tar inte ens tag i det utan bara som du säger tävlar i hur dåligt dom faktiskt mår tråkigt nog. (Har en galen historia om en tjej orkar inte skriva den nu så du får en cliffhanger på den!!)

    Jaha, det finns dåliga sidor att bygga muskler också då. Du kan få mitt låganlodtryck om du vill så kanske det jämnar ut sig! Hahaha!

    Den dagen den sorgen du behöver det!! Förhoppningsvis får du några fler år innan dess!!
    Nää det ska gudarna veta att man Inte är tjugo längre!:O
    None None

    2013-06-23 | 00:18:42
  • Anonym säger:

    Har också börjat resonera så, de senaste 2 åren, det här med att säga "nej" och inte vara FÖR SNÄLL!
    Så fort hajarna känner blod så attackerar de!
    Det är så med allt i livet, man kan inte förvänta att när man är svag ska folk hjälpa en upp!
    Såna finns, men ack så sällsynta!
    Folk är jävligt "broken" - Nämen! Där fick man användning för den! Detta vet man, för att man antagligen var en av dessa en sorglig gång i tiden!
    Man vill inte vara katalysatorn för att få en av dessa förstörda människor till att begå självmord eller nåt, så jag har valt att skita i dem. Bättre för båda parter.
    Många polare försöker alltid hitta en anledning till deras misär och hamnar man i deras korseld så vill man inte vara "den anledningen", sorgligt men ett faktum.

    Är inte lika irriterad idag som igår, därav den lite mognare/vuxnare approach.en till folk, livet och..

    Du, det finns MÅNGA dåliga sidor med att bygga muskler och jag har inte sett alla än!
    Kände kvinnliga kroppsbyggare som var tvungna att ta koks för att ens orka sticka till gymet!
    Detta är bara en av dem!
    Inte den mest hälsosamma sysselsättningen!

    Nu blir det en morgonpromenix, ja..det är morgon för mig! In med 500g Keso + 130g riskakor and off I go!

    Ser ej fram emot det men men vad gör man inte för att förbli snygg...


    Svar: “The world breaks everyone and afterward many are strong at the broken places. But those that will not break it kills. It kills the very good and the very gentle and the very brave impartially. If you are none of these you can be sure it will kill you too but there will be no special hurry.” -Ernest Hemingway

    Ett lite passande citat... Alla dör punkt!
    Nä, man vet aldrig när folk mår dåligt altså vad som kan få dom över kanten. Man får vara lite försiktig där eller bara helt enkelt skita i det.

    Jao, det låter inte direkt hälsosamt att dra en lina innan man går till gymmet men aah tycker man det passar sig så... Man ska ju träna för bättre hälsa inte få sämre hälsa liksom. Tycker dom här smal/feta människorna är roligare......... "Jag behöver inte träna jag är redan smal!" Hahaha som att det skulle vara den största anledningen till att folk tränar!!!! WHAT!!!! Men aah va smal/feta då din jävel!

    Bra där kom tillbaka när du traskat en mil om dagen då kan vi snacka morgon promenad!! höhöhöhö!!;D
    None None

    2013-06-23 | 12:48:13
  • Anonym säger:

    .....

    2013-06-24 | 02:30:24

Kommentera inlägget här: