Blacko

Life is short

Kategori: Allmänt

Sjuka saker händer hela tiden. Men shit va hemskt öde att möta.
Vi slutar jobba 20.00-20.40 lite dryga allt är som vanligt och man vill åka hem till sig och njuta efter en tung dag.
Jag bland dom sista som är på väg hem, när jag kommer till bron som leder ner till motorvägen är den avspärrad.
Jag lägger inte mer tid på vad som har hänt tänker bara att det måste vara en olycka som har hänt.
Nu 2 dagar senare så får jag reda på att det är en arbetskollega som hade omkommit i en trafikolycka. Kris på mitt jobb det är tryckt stämning och massa krisgrupper är inbladade just för händelsen. Kanske är bra för dom som olyckligtvis såg olyckan då dom flesta av oss måste ta den vägen hem, oavsett med bil, buss eller cykel.

21 år och har hela livet framför sig! Helt sjukt!

Så jävla tragiskt!

Vila i frid.

Kommentarer

  • Falling Down säger:

    Deppigt.
    Beklagar din kollega.
    Min bästa vän & broder dog av en hjärtinfarkt ("oxhjärta") för en jävla månad sen.
    31 år ung.
    Obduktionen visade jävligt mkt steroider och jonk.
    Visst händer sånt alltid "någon kompis kusins pojkväns polare"???
    När man får det i fejset på nära håll är det annorlunda, nu blev man plötsligt "...pojkväns polare".
    Han var visserligen en vandrande hjärtattack, men att det skulle bli så här tidigt - han borde vara "unbreakable".

    Vetefan varför jag ens skriver, ditt inlägg var så pricksäkert och i synkronisation om folk som omkommer.

    När folk dör tror jag att man blir påmind om sin egen dödlighet. jag menar, om han är/var en vandrande hjärtinfarkt, så är jag jäääävligt illa ute....yikes.
    Då är frågan; sörjer man någon annan eller blir man deppig över att man själv kunde varit den omkomne?

    Blev en uppsats igen.

    Svar: Beklagar verkligen! Nä, det är ju så man tänker tyvärr tills det drabbar en själv. Har aldrig tänk så faktiskt men du har nog rätt i det tror jag att en del av en sörjer sin egna dölighet. Det blir så verkligt att man en dag också ska dö. Det är ju inte nåt man går och grubblar på dagligen. I alla fall inte jag just nu.
    None None

    2013-08-23 | 01:18:23
  • Anonym säger:

    Tycker mest att han dog på ett "ovärdigt" sätt - som en jävla pundare. Var inget roligt samtal att behöva höra hans syster gråta och fråga mig om "sanningen" om sin bror.

    Går man runt och grubblar slutar man bara som ett jävla nervvrak. Konceptet "Döden" är inget jag nånsin kommer att acceptera.

    Apropå annat, du borde se "Pain & Gain", du som gillar Dwayne Johnson (The Rock).
    Såg den häromdan.
    Jävligt rolig film.

    Se den!

    Svar: Förstår hur du menar. Tragiskt öde verkligen. Jao, vad ska man göra när det är försent bara att berätta sanningen. Finns ju inget att skyffla undan även om hon blir ledsen. Hellre sårad av en sanning än leva i lögn.

    Jao, du har så rätt jävla beast!! Come to mama!
    Har tänkt se den kolla på massa annan skit igår.
    Ska verkligen se den då. Han är svin rolig i andra filmer med han har nog jävligt mycket humor. Det är najs!!

    None None

    2013-08-24 | 00:16:44
  • Anonym säger:

    Kanske var lika bra, nu slipper han "jaga drake".
    Synd, han hade kunnat komma top-3 i tungvikten (kroppsbyggning).

    Och du bulkar???
    Finns inget härligare än att smälla i sig god mat.
    Shit, haha...man börjar låta som en vuxen person.
    "Mmm...god mat..bli fet...hitta på ursäkter att slippa anstränga sig!"
    (Menar inte dig, bara allmänt om gemene mans bullshiet).

    Svar: Jaga drake?! Asså, en beast alltså! Najs!

    Aaah fan höll ju på att svälta ihjäl ett tag. Tills jag kom på att jag har ju för fan ätit för lite inte konstigt att jag vill gå och lägga mig!
    Har käkat på i 2 veckor nu så det börjar släppa lite tröttheten alltså. Nu är jag trött av andra anledningar. Fatta inte hur jag hamnade i svält träsket tyckte jag hade koll tydligen inte jävla skit! Jaja, skitsamma kom ju på migsjälv.
    Har käkat som ett jävla svin ändå känns kroppen ungefär likadan. Svält inte min grej alltså man får passa sig noga så man inte förlorar massan hårfint!
    None None

    2013-08-24 | 00:42:52
  • Anonym säger:

    "Jaga drake" = skjuta heroin = jaga känslan de får första gången.

    Ja, killen var ett jävla monster, helt grotesk!
    Synd som sagt..

    Akta så att du inte hamnar i "anorexi-träsket".
    När man är utbränd och känner sig svag mentalt är det lätt hänt att man antingen slutar äta eller drämmer i sig mat som en gris. Jag slutar äta och rasar i vikt. Tänker inte fråga vilka "andra anledningar" är men det verkar som om du är utmattad. Du får försöka vila mer när tillfällen ges och äta mer kolhydrater - jag vet - mr. obvious!
    Eller, dra en lina tjack eller skaffa efedrin!
    Alltid en "lösning"!
    Haha!

    Svar: Aha du menar så... Jao, det är jävligt tragiskt!
    Hahhaha dina sista "lösningar" omg Aaah ofta! xD
    Mentalt stark som en åsna min kropp är slapp trött gör ont den är skrot, skit önskar jag kunde byta kropp! ;D
    Nää, fan jag vilar och äter, vilar lite till och äter. Det känns som den bästa lösningen. Jao, det är ju ett jävla helvete ibland när man inte kan göra saker i en normal nivå utan måste vara extrem. Jaja, sånt man får leva med.
    None None

    2013-08-24 | 01:14:58
  • Anonym säger:

    Du gör jävligt rätt i att vara extrem!
    Helt ärligt, hur roligt är det att vara "normal"???
    Personligen pallar jag inte med att vara normal!
    Så jävla tråkigt!
    Vissa människor är "all or nothing", så är det bara!
    Därför "folk" har svårt att begripa en "extrem" person. Inte för att jag bryr mig ett piss om jag är förstådd eller missförstådd, man får acceptera sig själv helt enkelt! Det roliga är att andra extrema människor är fan sjukt jobbiga, ellerhur???
    Sällan man kommer överens med annan sån, haha!
    Bara att bita ihop och njuta av ensamheten!

    Svar: Hahhaha joo, jävligt sant! Har med grundat över att jag gillar lite galna människor inte psykon men att man är lite wild. Så jävla tråkigt ja att vara normal!
    Du har så rätt orka bry sig vad andra tror tycker. Fick slå hål på mängder av fördomar en kollega hade om mig. Sånt är dock ganska najs! In your face!

    Hahhaha sjukt jobbiga!!
    Brukar försöka umgås lite sporadiskt med mina andra extrem vänner så vi håller sams!;D
    Nää, mycket vad humöret dagsformen säger också vad man orkar med. Ibland vill man ju bara vara i lejon kulan ensam!!:)
    None None

    2013-08-24 | 01:50:35

Kommentera inlägget här: